5 rovin image

Podle toho, jak lidé vnímají a pracují se svojí image a osobní značkou, se dají rozdělit celkem do pěti kategorií. Ráda bych vám těchto 5 rovin přiblížila.

Pátá kategorie jsou lidé, kterým je jejich image naprosto lhostejná. Oblékají se jenom proto, že na sobě prostě něco mít musí. Stejně tak si i podle toho kupují věci do domácnosti, čistě pro praktický účel. Nevidí v tom žádný jiný smysl.

Do čtvrté roviny spadají lidé, kteří bývají mnohdy mými vděčnými klienty. Jsou to lidé, kteří pro to všechno nemají cit a empatii, proto často dělají přešlapy, aniž by si to uvědomovali. Vezmou si něco úplně nevhodného dané situaci, např. na zahradní akci se oblečou jako do kanceláře.

Třetí kategorie jsou lidé, které nejčastěji potkáváme na ulici. Jsou to lidé, kteří jedou v zajetých kolejích a nechtějí moc zkoušet něco nového. Často proto, že mají strach. Mají rádi svoje jistoty. Proto, když jdou do obchodu, kupují si stále to samé oblečení, i když jim třeba tolik nesedí. Většinou říkají, že nakupování nemají rádi. To však bývá právě proto, že neví, co jim vlastně sluší a v čem se cítí nejlépe. Nebo neví, kde to pořídit.

Do druhé kategorie patří lidé, kteří jsou na první pohled vždy sladění, upravení, působí uceleně, stylově, ale většinou jenom v pracovním prostředí. A to mnohdy právě proto, že se drží jasně daných doporučení či pravidel, inspirují se u kolegů. Když však přijdou domů, nebo jsou všeobecně mimo práci, úplně neví, co na sebe. Mají velké kontrasty mezi pracovním a běžným oblečením.

První kategorie je taková, kterou já osobně si vždy dávám za cíl, dovést klienta právě sem. Aby jeho image byla naprosto autentická. Aby takový člověk nemusel trávit čas tím, že přemýšlí, co na sebe, ale aby měl skříň a celkově vše, co do image spadá, přímo úměrné tomu, jaký je, jaký má životní styl a potřeby.

Je to tedy člověk, který má tzv. efektivní šatník a ať už sáhne po čemkoliv, vždy to je něco, co maximálně podpoří jeho osobnost a danou situaci. Jeho image je autentická. Podporuje to, jaký je, a on sám se v ní cítí naprosto přirozeně.

Nyní si můžeme položit otázku:

Do které z 5 rovin bych se zařadil právě já?

Co mě nejvíce charakterizuje?

Zároveň můžeme zapřemýšlet nad tím, k čemu směřujeme, kam bychom se chtěli posunout?

To, že se člověk právě teď nachází v jedné z těchto 5 kategorií, neznamená, že za pár měsíců/roků, nemůže být v jiné.

Přeji vám, ať vás vaše image podporuje ve všech záměrech, které máte, a umožňuje vám žít naplno podle vašich představ. 🙂

Veronika

Tento článek najdete v podobě videa ZDE

Jsem certifikovaný Style Coach™ a imagemaker. Pomáhám ženám i mužům s vyjádřením jejich vnitřní krásy navenek, s podpořením jejich potenciálu, sebevědomí a autenticity. Jsem autorkou a lektorkou vzdělávacího programu Buď to Ty a Image do firem, kde se věnuji propojení tématu psychologie oblékání a osobní značky.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů