Jak je to vlastně s image?

Ze všech stran se na nás tlačí informace a vyhrocené představy, jak máme jít s dobou, sledovat módní trendy, být in, mít image. Tím se ovšem vytváří iluze toho, co vlastně image jako taková znamená. V podání medií a módních časopisů jde o vše, do čeho se můžete obléknout, co atraktivního si pořídit, aby to mělo styl. Mé pojetí image je však založené na jiných principech.

Image je konečným obrazem naší osobnosti a našeho charakteru. Svojí image můžeme vyjádřit to, jací jsme, co děláme, jaké zastáváme životní hodnoty a názory. Image je obraz nás samých a týká se nás všech, bez rozdílu. Ať jsme zaměstnanci, podnikatelé či maminky na mateřské, image máme všichni. Image je totiž úzce spjata s naší osobní značkou. Tím, co se o nás říká, čím jsme zapamatovatelní, co je naší osobnostní vizitkou.

Základem tedy je, vědět, kdo jsem. Jaká je moje osobní značka. Co umím, jaké mám životní hodnoty, co od života očekávám, s čím se ztotožňuji, s čím naopak nesouhlasím. Podle toho se teprve utváří finální obraz v podobě image. Image může zastupovat styl oblečení, který je nám blízký, barvy, do kterých se oblékáme, módní i jiné doplňky (např. mobil, auto), které používáme, jak se staráme o své tělo mentálně i fyzicky, jak se stravujeme. To všechno je součástí naší image.

Jsem toho názoru, že pokud člověk nemá srovnané hodnoty a to, co očekává od života, jaká je jeho osobní značka, nikdy nebude spokojený se svojí image, ať už bude mít pocit, že si kupuje to nejlepší, co je zrovna k dostání. Je potřeba na vše jít zevnitř ven. Naopak to totiž nefunguje. Možná někomu přeci jen ano, ale ne dlouhodobě.

Za svoji praxi jsem viděla už tolik nádherných příkladů toho, že na pomoc s ucelením image se ozvou zpravidla jenom Ti lidé, kteří jsou odhodlaní pracovat se svojí osobní značkou a především už ví, co od života chtějí. V momentě, kdy sám člověk vlastně neví, co chce, byly by to pro něj zbytečně vyhozené peníze a stejně by měl pocit, že to ještě není ono, že tomu něco chybí. To něco, je ovšem jeho vlastní proč. Jeho vlastní osobní značka. Tím to všechno začíná.

Moje práce image makera je založená na práci s osobností lidí, nikoliv na práci s módními trendy.  Jsem tu pro lidi, kteří mají chuť na sobě pracovat a vyjádřit skrze svoji image to, jací jsou a kam v životě směřují. Je to práce s charakterem, hodnotami, představami o životě a samotným závěrem je hmatatelné vyjádření osobní značky skrze nabízené možnosti image. Image má každý jinou. A tak to má být. Každý máme svého zubaře, opraváře. Proč bychom nemohli mít i svého image makera?